Melikeakkc Cns_33 hayır canım daha 30+4 üz kırılmasın diye aldım plastiğin de çok kötü olduğunu düşünmüyorum biz bile plastikle pet şişeden damacanadan su içiyoruz sonuçta
Cns_33 Melikeakkc aman oyle tabi bide zaten mama veya süt en fazla 3 saat icinde tuketilmesi gerekiyor hani saatlerce beklemick
Saraklc Cns_33 ya bişe sorucam illa biberon şart mı ? Hamileyim ama emin değilim alıp almama konusunda