Anne50 öncelikle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin aynı durumu bende yaşadım detaylı ultrasonda 12mm denildi daha sonra cerrahpaşaya gittim ordan çapaya gittim perinatoloji uzmanı gördü ve o sıvı her gittiğimde yükseldi konsey toplandı ve çocuğumu aldırmamı söylediler ben asla öyle bişey yapamazdım bebeğim 6 aylıktı daha sonra rabbime sığındım ve bizim bi tanıdığımız bana dua söyledi hergün onları yaptım gece gündüz yalvardım rabbime en son Bağcılar medipol Hastanesi perinatoloji uzm.başak hanım ona gittim ve ultrasona girdiğimde 17mm olan sıvı 11 düşmüş dedi daha sonra emar çekildim emarda da aynısı çıktı mucizem oldu yani şu an 37.haftaya giriyorum ve sıvı kayboldu çok şükür sen Allah’a sığın o neylerse güzel eyler bu bizim için çok güzel bi imtihan önemli olan bu imtihanı geçmek sende sabırlı ol eğer istersen o duaları sana atabilirim