İyi akşamlar hanımlar.Son kontrolümde doktor bebeğimin beyninin sol tarafında sıvı birikmesi ve büyümesi olduğunu söyledi.Doğduğunda beyinde hasar kalabileceğini söyledi.haftaya emar çekilecek.daha önce böyle bir durumla karşılaşan ve bebeğinde hiçbir sıkıntı olmayan var mi?