Anne50 istediler ben hiç birini yaptırmadım çünkü kafamda aldırma düşüncesi yoktu yaptırdığım şey emara girdim o kadar zaten sizinki şu an sınırın altında korkulacak bişey yok ki benim sıvı 17nin üstüne kadar çıkmıştı şu an 8e düştü doktor hiç korkulacak bişey yok dedi 10-15arası sınır oluyormuş 15den yukarısı kesin hidrosefeli deniliyormuş sen gönlünü rahat tut o duaları yap rabbim gönlüne göre verir inşallah