Bnmde 12. Haftamda kanamam oldu hapını kullanıyordum zten iğnesini yaptırdı doktorum bir seferde 3 iğne yapıldı yapılırken değilde biraz zaman geçince çok ağrım oldu çarşmba günü oldu iğne cuma tekrar yapıldı her hafta cuma dan cumaya yaptırıcam bir süre 2. Yaptırmamda o kdar ağrı oldu ki ağladım resmen 3. De ağrım çok hafif oldu her gün yptıranların Allah yardımcısı olsun hemen emilmediği için ve yağlı olduğu için kötü yapıyor malesef ve bnm ilk gebeliğim ve ikiz Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Aminn