06mehtap37 Ozge5500 evet yaa insan öyle görünce çok panik oluyor ben de düşük yapıyorum diye gittim hastaneye sabah 4 buçukta 😔 çok şükür kese duruyordu
Ozge5500 Peki kızlar bu düşük ignesi kanı yada lekelenmeyi durduruyor mu yoksa sadece cocuk tutunsun die mi vuruluyor 🙄
Lokumcuk Ozge5500 hem durduruyor hemde progestron hormonunu yükselttiği için rahimi geliştiriuyor buda tutunmaya yardımcı
Lokumcuk 06mehtap37 hayır tüp bebek oldugu için doktorum önlem amaclı 12 haftaya kadar vurdrmamı söyledi. Zaten rahimi de gelistiren Bi iğneymis tutunmayı kolaylasyırması için