Arkadaşlar ben ilk vurulduğunda sakat kaldım sandim sonra araştırdım biraz ilacı çekmeden iyice elimde isittim yağ gibi olduğu için iyi geliyo ısındıktan sonra çekip vuruyoruz sonra bi üç dakika kadar yayılması için ovduk ağrım olmadı bu şekilde ilaç yağ gibi olduğu için toplaniyo sanki bi yerde. Ben o şekilde vurduktan sonra çok rahatladım ki hergun vyruldum 50 gün boyunca