Benim ikili testim güzel çıktı. Detaylı ultrasona girmeden önce bebeğimin bacak boyu geri de çıktı bu bir down sendromu riski olabilir detaylı da incelensin dedi doktorum. Genetik de olabilir başka bir sorun da olabilir dedi çünkü ben 1.58 esim 1.83 boyunda .sonra detaylıya gittim detaylı da doktorum dedi ki Rukiye hanım bu bebeği biz sağlıklı görürüz sağlıklı deriz ama kesin yüzde yüz bir şey diyemeyiz. Sağlıksız da doğabilir . Down sendromu deriz sağlıklı olur. Kapalı bir kutuda bebeğiniz yüzde yüz sonuç hiç bir zman yoktur. Bebeğiniz sağlıklı duruyor genetiğe bağlı boyu kısa gibi dedi.
eğer ki yüzde yüz sonuç istiyorsanız keseden sıvı alıp yurt dışına yollarız dedii. Bak buna gerek duymadım 😂. Ne gelirse Allahtan elbette biz bebeklerimizi her koşulda kucağımıza almak isteriz. Ama Allah göstermesin bir sorun da varsa önceden bilmek isteriz . Sen testlerini yaptır kimseyi dinleme canım hepsi önemli seyler