Sağlık ocağı bütün tahlilleri yapıyor. Hatta ben özele gidiyorum. Gebeliği erken fark edince önce sağlık ocağına gittim aile hekimi gebelik testi ile beraber tüm testleri yapalım. Nasıl olsa gebelik varsa yapılacak dedi. Ve yapıldı gebelik çıktı. 6 7 sayfa tahlil sonucu özel hastanedeki doktoruma gösterdim tamam bunlar yeterli tekrar kan almayalim dedi.