Her ihtimali bilmek duymak isteyen bir anne adayayım ben canım. Tüm testlerini yaptır bu tahlilleri yaptır mesela kimi arkdasım yaptırmadı… ben yaptırdım tiroidim yüksek çıktı Eğer bilmeseydim ilaç tedavisi görmeyecektim bebeğe zararı vardı. Dha sonra ikili test diyorlar çocukta bir down sendromu var mı yok mu onu söylüyorlar onu da yaptırdım. Üçlü test doktorum da pek kaale almadı yaptırmadım .
detaylı ultrason o da çok pahalı ben adıyamandayım Burada siyah beyazdı istemedim doktorum Antep’e yönlendirdi 600 TL dedi. Ben de Urfa’da buldum 300 TL üstelik 5 boyutlu oğlumu net gördüm . Detaylı da ise bebeğin damarlarına derisine gözüne burnuna kalbine aklına ne gelirse iğne ucu yere kadar bakıyorlar . Bu da çok önemli … arkadaşımın bebeğinin bağırsakları dolaşıkmks anne karnında detaylıda gördüler ilaç tedavisi ile düzelttiler. Eğer ki kız detaylıya gitmeseydi sorun olacaktı . Eğer ilaç ile düzelmese hemen doğum esnasında bebeğe müdahale edip ameliyata alacaklardı bebeğini. O da çok önemli.
şeker yüklemesi var sonra , annenin hiç bir şeyi yoktur şekeri o bu ama gebeliğe bağlı şeker yükselmesi olabilir . Bu da çok zararlı bebek bir zman sonra normal beslenmiyor plesantada şeker birikiyor bebek şekerden besleniyor ve Allah göstermesin sadece şekerden beslendiği için anne karnında ölüyor . Eğer şeker varsa diyet uygulanıyor ve buna engel olunuyor.
Cok uzattım 😂 ne testi varsa yaptır , Allah göstermesin kötü bir şey olur flan kendinl suçlu hissedersin neden yaptırmadım diye .maddi sıkıntı varsa da devlette yaptır .