Sevilayys Tatlım ben ilk 6 ay saygı hastanesine gittim ama 6. aydan sonra gitmeme kararı aldım. Çünkü tezgahtan düşmüştüm ve saygı hastanesine gittiğimde yeterli ilgiyi göremedim. Dışarıda o kadar hasta beklerken doktor doğuma gidiyor ve acil hastalarda vardı. Geldiği zaman düştüğümü söylememe rağmen sadece ultrasonla baştan sağma bakıp gönderdiler. Eşimin içi rahat etmedi, aradan bir kaç gün geçti tansiyonum aşırı düştü ve gözüme kan inmişti. Sancaktepe İlhan Varank’a gittik, gitmişken bir kaç gün önce düştüğümü ve ultrasonla bakıldığını söyledim. Doktor çok şaşırdı, ne demek sadece ultrasonla bakıp eve göndermek dedi. Bizi saatlerce bırakmadı ultrason, vajinal muayene, kan testi, idrar testi, nst.. Aklına gelebilecek bütün testleri yaptılar ve anladım ki her zaman araştırma hastanesi daha iyi oluyor. Şu an 38+4 haftalık hamileyim ve İlhan Varank hastanesine devam ediyorum. Saygı hastanesinde de sancıyı tek başına çekiyorsun, doğuma eşin giremiyor. Yani kriterleri araştırma hastanesiyle aynı, maddi manevi İlhan Varank daha mantıklı geldi. Hem 7/24 acil kadın doğum servisleride açık ve çevremde ki çoğu tanıdığımda orada doğum yaptı çok memnunlar. Bende hastaneden memnunum, Umarım doğumda da aynı özen ve ilgiyi görebilirim.Allah minik bebeklerimizi bizlere bağışlasın inşallah.🤲🏼👼🏻🤎