EsraKaramuk Hmlayse Pelin koca. Bütün sorularıma tek tek cevap veren anlatan sevimli bi doktor. Umarım doğumda da herşey yolunda gider. 3-4 haftamız kaldı 😊
Hmlayse EsraKaramuk inşallah ben de gittim Pelin hanıma ama soğuk geldi çok konuşmuyordu sormadan bilemedim 🤷♀️ peki bölge de hangi doktor du ?
Ysmncylncpc Hmlayse aynen bende valla çok İlgisizdi Pelin koca. 8 haftam var. Ne olcak nereye gidecem bilmiyorum.
dilara_s_ Sultanbeyli devlet hastanesi ayça hanıma gidiyorum çok memnunum 😊😊 tesettür açısından özelde doğum yapmayı düşünüyorum ama saygı hastanesi hakkında yorumlar çok can sıkıcı hepten tedirgin oldum Hakkımızda hayırlısı olsun 😊
Sevilayys dilara_s_ Ayça’ya bir kere gittim sonra oradaki Cemile hanıma tavsiye edenler vardı gittim oda hamileymiş ilk ve son muayenem oldu ona izne çıktı🤣 valla uzak olmasın ye saygıya gidiyorum dediğim gibi yengem ve ablamda Nihan’a doğum yaptı memnun kaldılar oradaki pelin doktoru hiç beğenmiyorum
Eessrra Bende Sultanbeyli necip fazıldayım emsey hastanesine gidiyorum çok yakın bana doktorumdan da gayet memnunum
Sevilayys Betulela03 benim ablam ilk kızını saygıda Nihan’a doğurdu onunda hırıltı vardı ama çok değil dedi geçicek dedi çıkarıcak onu diye hatırlıyorum kontrol edin siz sürekli dedi köpük çıkıyor du arada bebişimizin ağzından ama gece attı hepsini gereçten de sizede geçmiş olsun me diyim
EsraKaramuk Sevilayys 20. Haftaya kadar ısrarla kız dedj cinsiyet için. Ayrıntılı ultrasona girdim erkek olduğunu öğrendim. Tekrar yavuz beyin yanına çıktım durumu anlattım. Yine kız dedi inatla. 10 gün içinde kontrole gidiliyor normalde bu rahat rahat bidahaki ay bakarız tekrar dedi. Artık dayanamadım saygıya gittim. Şuan 36 haftalık erkek annesiyim 🤣