Sevilayys ozaman ki doktorum orkide hanımdı ama ben gittiğimde orda yoktu bunu diyen başka doktor, eşimde daha önce mide rahatsızlığı geçirmiş annesi saygıya götürmüş apandisit patlamış almamız lazım demişler yatış vermişler, kaynanamda ben gibi yapmış başka hastaneye götürmüş meğerse gastrit varmış ondan kaynaklı gaz sıkışması ve sancısını çekiomuş.
Ulan neredeyse keseceklerdi bizi