Bulut2424 2009da rahatsızlandım 35 haftalık hamileydim bana bebeğin karnımda öldüğünü acil Sezeryan girmem gerektiğini söylediler ben kabul etmedim bebek oynuyor yalan dedim eşim benle hastane içinde ne kavgalar etti ne bilionda kabul etmion die bende ölürsem yavrumla ölürüm diyip imza atıp çıktım aynı gece tekrar rahatsızlanıp yakacığa gittim bebeğimin yaşadığını öğrendim tabi eşimin de azınaaa s…. Tım
Ama en son kartal araştırmada sağlıkla kızıma kavuştum. Saygıyı asla tavsiye etmem ozaman ki muameleye göre ama şuan bilemem gitmemde içim rahat etmior
Önceki gün ersoya gittim doktor ii geldi gittikçe görcem
Buarada akpınardayım