aynur_dgn
38+3teyiz sanki hiç gelmicekmiş gibi hissediyorm bende nişan falanda gelmedi daha nefes almakta zorlanıyorum kasılmalar artı adet ağrısı gibi sancı giriyo arada artık sabırsızlık hatsafhada 😬 haftaya kadar gelmezse doktordan sezeryan günü alıcam çünkü virüs çoğaldı vs beni çok korkutuyo hastaneye gidiyorz sürekli stres yapıorum iyice sağlıklıyken kucagıma almak istiyorum hemen