Prensesannesiesma aynur_dgn öyle valla canım hep aynıyız artık insanların daha doğurmadı mı dişi çıktı VS şeyler söylemesin den gerçekten çok sıkıldım sanki benim yapabileceğim bir şey varmış gibi konuşup duruyolar bilmiyorum ne olucak
Busrazkn37 aynur_dgn nişanım geleli bi hafta oldu onun için kestim ümidi. Benim gibi olanlar doğurdu hep 😄
Mamyyyyy 37+5 bende biran önce kavuşmak istiyorum kızıma dünden beri vajinamda batma ağrı ve baskı var gece hiç uyuyamadım bebek hareket ettikçe bıçak saplanır gibi ağrılar oluyor ve sürekli toplanıyor sanki vajinama sert bir darbe almışımda zonkluyor gibi
merve5051 aynur_dgn plates topunda biraz hareket ediyorum biraz yürüyeyim falan diyorum ama halim kalmıyor
Tugcngz aynur_dgn bende 38+1 oldum bekliyoruz bakalm sadece dün cok kasılmam oldu okadar onun dışında hamdolsun iyiyiz
Ceysem4545 aynur_dgn 38+6 kızımın gelesi yok salı günü sezeryanla alacağım inşallah kucağıma prensesimi dua edin🤲🏻👼🥰