Ghg19 bir probleminiz olmasına gerek yok. Benim adetim düzenli yumurtlamam normal, kistim de yok çok şükür, ama kürtaj olmuştum ve ondan sonraki ilk adetim bitince enfeksiyon vs varsa gitsin diye şifa niyetine başladım. ilk yaptığımda iltihaplarım varmış sanırım onlar akıntı ile döküldü, 15 gün ara verip tekrar yapıyorum şu an dökülen iltihap falan yok. Eşimin kız kardeşi bekar, o da yapıyor ondan da akıntılar geldi ilk zamanlar. İbrahim Saraçoğlu sağlıklı kadınların da 6 ayda bir ya da yılda bir yapmasını öneriyor. Soğan kürü rahim ağzı kanseri gibi şeyleri de önlüyor çünkü. Gastrit ya da ülser varsa yapmayın yalnızca.