Umutduru evet çünkü benim ileri haftada yaşanan bir kaybım vardı, onun sebebi araştırılıyor, bu sebeple sonuçlar çıkana kadar biraz bekleyelim dedi doktorum. Ama böyle bir şey olmasaydı da yine kür bitene kadar beklerdim, en azından ilk 15 gün kürü tam yapıp ikinci 15 günde de yumurtlama zamanına kadar yani 6-7 gün devam edip bırakırdım. küre başlamışken yarım bırakmak pek içime sinmezdi