Umutduru merhaba, ben de iltihap varsa sökülsün diye soğan kürü yapıyorum, ilk 15 günlük dönemde kahverengi akıntılarım oldu, bu 15 günlük dönemde olmadı. İlk 15 günlük dönemde iltihabımı söktü diye düşünüyorum. İbrahim saraçoğlu’nun anlattığını yazayım ben size. Adetiniz bittikten sonra 3.gün başlıyorsunuz. 1,5 su bardağı klorsuz suyu kaynatıyorsunuz, çeşme suyu olmaz damacana suyu olmalı. Kaynamaya başlayınca içine kahverengi ince kabuğu soyulmuş soğanı 4’e bölüp atıyorsunuz, tencerenin kapağını kapatıp altını en kısığa getiriyorsunuz. Tam 5 dakika daha kaynatıp altını kapatıyorsunuz. Sonra süzüp ılımaya bırakıyorsunuz. Bazı yerlerde soğan tencerede kalsın öyle ılısın diyorlar, bazı yerlerde süzüp ılıtın diyorlar. Ben süzüp ılıttım. Daha sonra ağzınızı yakmayacak ama içebileceğiniz sıcaklığa gelince içiyorsunuz, sakın soğutmayın ama. İnşallah faydasını görürsünüz.