Asc-18 aynen öyle, bir de benim gibi riskli gebeler için kabızlık büyük sorun. Çok afedersin ama ıkınmak yasak. Ee nasıl olacak 😂😂 kan değerleri iyiyse pekmez, kuru üzüm bunlarla destekleyerek idare edebiliriz bence. Benim de değerlerim iyi çok şükür hamileliğin başında 14 küsurdu, şu an 13 küsur çıkıyor. Gayet yeterli🤷🏻♀️