Merhaba bayanlar şimdiye kadar herhangi bir sıkıntım yoktu kan ilaçlarını başlayana kadar,😔ferrozinc diye bir demir hapı verdi doktorum sabah attığım gibi yarım saat icinde istifra ediyorum. Doktora sordum ilacı bırak sadece beslenmene dikkat et yeter dedi. Başka bir ilaç yada vitamin vermedi. Gebelikten once cok sık demir ilaçları kullanıyordm. Sizce ne yapmalıyım varmı fikir verecek olan?