DaisyMom Leylim doktorum bu konuda bilgi vermemisti.eczacim soyledi normalde yemek yedikten 1 saat sonra veya 2 saat sonra ilaci almalisin dedi.Ama gece almanida oneririm dedi mideni etkilemez dedi.Bende iki aydir gece kullaniyorum hic bir sorun yasamiyorum.Gece ilaci almadan 1 saat oncesinde yemeyi kesiyorum.Sadece su disinda birsey yiyip icmiyorum.Bir de benim gibi deneyin isterseniz.
Yesilimmm Leylim akşam yemeginden önceki açlık zamanımda kullandım sıkıntı kalmadı sabah süt ve ürünlerine yakın oluyordu önermedıkleri süt ve süt ürünlerine yakın olması
acemiii Leylim farklı ilaç kullanın bende de kabızlık yapıyo ferro sanol o yüzden onu kullanmıyorum mesela değiştirin
demir_dilek Demir hapı beni de çok rahatsız etmişti.Doktorum daha sonra demir damlası verdi, şurup olarak ta kullanılanlar var doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz
Sarisin_annee Eczmery123 yanlış canım benimki verdi kanım iyi olmasına rağmen kan kaybedeceğiz ve değerlerimiz düşecek her hamile kullanmalı folik aside bile devam ediyorum ben. Sidofer kan ilacım bulantı yapmaz