Duygucoban Ben nedeni bilinmeyen sebeple suyum belli bir süre içinde bittiği için 31+6 günlük Doğum yaptım 1450 kg doğdu. Ancak solunum sıkıntısı oldu. Ciğerlere tüp takıldı sonra onlardan kurtuldu şimdi burnunda bir aparatla bugün 21. Gün küvezde oluşunun. Kendi kendine soluyabilse Rabbimin izni ile 😔🙏🏻 başka sorun şuan yok. 20 gün içinde enfeksiyon değerlerinin bozulduğunu da gördük şimdi hamdolsun iyi enfeksiyon yok. 34+4 hafta olucaktı karnımda olsaydı hala... Rabbim cümlesine yardım etsin bana da inşaallah... en hayırlı zamanda pamuğuma kavuşurum ben de 🙏🏻