Duygucoban inşaallah. Bazı bebekler daha küçük ama soluk almada daha başarılı. Onları gördükçe korkuyorum bazen ister istemez ama nereden buralara geldiğimizi düşününce şükür ediyorum yine... minicik bebeğimden çok şey bekliyorum sanırım ya da biran önce kavuşma hayalimin tez canlılığı... karmançorman duygular işte... Çok teşekkür ederim umarım tez zamanda normal bakım ünitesine geçer de arandığına kavuşur bebeğim 😌 hayırlı ramazanlar bu arada 🙏🏻 Rabbim mübarek Ramazan hürmetine kimin ne derdi varsa dermanını bağışlasın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻