Kelebek29
Umkmeryem
İkinizede acıdım şuan. Yaptığınız hatanın içinizde oluşturduğu vicdan azabını, insanlara kinlenerek saldırarak çıkarmaya çalışıyorsunuz. Bu postu açan hanfendiye verdiğiniz tavsiyeler kınanmayı fazlasıyla hak ediyor. Kendiniz öyle yapmış bile olsanız burda bırakmak için yardım isteyen birine kendinizin nasıl sigara içtiğinizi anlatmanızda ayrı bir handikap. Ben gerçekten o bebeklere üzüldüğüm için bu tepkiyi veriyorum. Hiç kimse içinde bulunduğu durumu sigara içmeye teşvik ile bağdaştırmasın. Karşınızdaki insan bir öğretmen. Hemde çocuk gelişimci bir öğretmen! Acaba o yüzdenmi bu konuda bu kadar hassasım?? Kendi karakterinizi kişiliğinizi, sosyal hayattaki başarısız duruşunuzu benim üzerime yakıştırmaya çalışmanızıda anlıyorum. Çünkü kişi herkesi kendisi gibi sanarmış! Bir anneye kısaca sigara içme dedim ben ve aldığım tepkiye bak! Koskoca bir ironisiniz. Keşke insanlara hakaret ederek, aşağılamaya çalışarak onları ezemediğinizin ve bunu yaparken de aslında kendi kişiliğinizi anlattığınızın farkında olsaydınız. Çok yazık... Şimdi size hiç alışık olmadığınız türden bir tavırla cevap verdim. Sokak ağzıyla konuşmak, o seviyeye inmek yapabileceğim en son şey bile değil. Umarım söylemek istediklerimi doğru anlarsınız🤔
(Eğitmen olduğum için anlatma konusunda çok inatçıyımdır. Bunlar hep meslek hastalığı 😉)