Arkadaslar, öncellikle konunun bu duruma gelmesi beni cok üzdü.Bende çok şükür akli basinda bir insanim.Beklemedigimiz anda bebek haberi aldigim icin , icinde bulundugum hayat tarzi ve yasam seklimi degistirmem elbette zaman alacakti.Bu sureci hizlandirabilir miyim diye bi soru sordum sadece.Kimseden ders alip,hayatimi ve karakterimi sorgulatmayacagim tabi kii.Zaten postu ben hamileyim sigara icmeye devam edicem ne dusunuyosunuz kizlar? Diye acmadim! Artik bu tartisma kapansin ve daha fazla gerilmeyelim olur mu.Hepimizin sinirleri tepesinde geziyor zaten hormonlardan.Sevgiyle kalin