Mgestn Böyle ağır konuşuyorumki size etki edebilsin. Amacım sizi yargılamak ya da anneliğinizi sorgulamak değil yanlış anlamayın lütfen. Mesajları okudumda size aynen böyle devam et diyenler olmuş. Sigarayı kırarak iç bişey olmaz diyenler olmuş ne kadar yanlış 😞 İnsan tavsiye verirde böylemi verir cidden bazen şaşıp kalıyorum 😔 etrafındaki herkes içmişte bişey olmamışta, hamileyken sigaraya aşermişte bilmem ne!! Sigaranın bebeğe verdiği zararı neden gözümüzle görme arayışına giriyoruz? Çocuğun dış görünüşünde sorun yoksa tamam mı yani ? Yapmayın arkadaşlar lütfen. Yazıktır günahtır. Anne karnında tamamen savunmasız olan o yavrucaklara yapmayın bunu. Düşünsene bir annenin kendi elleriyle evladını zehirlediğini. Ne farkı var? Hani anneler evlatları için herşeyi yapardı? Doğduğunda yanında sigara içilmesine izin vermeyeceğine eminim canım. Şimdide yanında içme olurmu? Bak ben 2009 dan beri içiyordum bu sigarayı. Bir kere bile bırakmayı denemedim çünkü çok seviyordum sigara içmeyi. Hayatımın merkezindeydi resmen. Hep sorarlardı bırakmayı düşünüyormusun diye, asla derdim. Bittiği zaman elim ayağıma dolaşırdı asla duramazdım. Günde de bir paket biterdi kesin. Hiç kimse inanmazdı benim hamileyken bırakabilceğime. Ama öğrendiğim an direk bıraktım. Yapılabiliyor yani onu anlatmaya çalışıyorum. İmkansız değil. Heleki söz konusu evlatsa bütün imkansızlıklar ortadan kalkar. Sana burda bir tavsiye verip geçmek yerine vicdanına oynuyorum çünkü biraz empatiye ihtiyacın var. Yeni doğmuş bebeğinin yanında pöfür pöfür sigara içtiğini ve odanın duman altı olduğunu düşün. Bebeğin boğulmuş artık dumandan ağlamaktan ama sen hala içmeye devam ediyorsun. Gözünde bi canlandır böyle düşün. İçin gider değilmi?Asla yapamazsın. Anne karnındada böyle olduğunu düşün soğumak için. Çocuğun ağzına egzoz borusunu dayayıp içine bütün dumanı üflediğini düşün 🙄 tavsiye istiyordun canım. Al sana tavsiyenin kıralı. Öyle kırarak iç felan hikaye. İçtiğin zaman bu dediklerimin olduğunu düşün vicdanına oyna. Hiç bir anne bunları aklına getirerek sigara içemez. Ben çok kilo aldım sigarayı bırakınca olsun doğurunca veririm bütün kilolarımı. Sende bişeyler yiyerek sigaranın yerini doldurmaya çalış. Evladımıza feda olsun. Yeterki onlar sağlıklı, bizimde vicdanımız rahat olsun...