Mega123 canım doktorlar maalesef ilgilenmiyor bu konuda gidin özelde ya da devlet hastanesinde tekrar gözükün ailemizde pıhtılaşma öyküsü var deyin ve yaptırın. Giden sizin canınızdan gidiyor en azından daha sağlam adımlarla ilerlersiniz ikinci gebeliğinizde her kadın da bir düşük illa ki oluyormuş bu genelde ilk gebeliklerde olabilirmiş falan da filan da. İyi de o zaman herkesin düşük yapması gerekirdi demek ki ters giden bir şey var ve bunlar kontrol edilmeli bence ihmal etmeyin patoloji sonucunuz temiz dahi çıksa gidin trombofili paneli testini yaptırın. Benim de ilk gebeliğimde kürtaj oldum. Patoloji sonucum da temiz çıktı Ama ailede pıhtılaşma öyküsü var deyince yaptılar normalde bana da yapmayacaklardı. En azından tedbir alırsınız içiniz rahat eder