AABT hormonlar düzelmeden zaten tekrar gebelik oluşmuyor kuzenim iki düşük yaptı birinde bekledi diğerinde beklemedi bir ay sonra hamile kaldı kan pıhtılaşma sonucunu ele alınca kürtajdan bir ay sonra hamile kaldı ve sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi zaten mol gebelik gibi sıkıntılı bir gebelik değilse değerler ortalama bir aya normale dönüyor zaten normale dönüş başladığı için adet döngüsü başlamış oluyor