Cngul cnm yeni gördüm cvbını kusura bakma,hic bir nedeni yok 2.ye hamile kalamadım hatta 2.gebeliğim aşılamayla oldu onuda kaybettik 8+5 te :( kürtaj oldum.gecen sene 12 subatta,sonra mayısta kendiliğinden hamile kaldım cok sükür 🙏Rabbim insallah sanada tez zamanda nasip etsin.. sakin ol stres yapma dicem ama biliyirum insanın elinde degil..cokca dua edelim