Ben de 15 gün önce kürtaj oldum bugün de patoloji sonucum çıktı temiz dedi doktor. Yani doktora göre her şey normal ilk gebelik olduğu için olağan bakıyor. 3 ay korun sonra gebelik planı yapalim dedi ama ne planı anlamadım yani 3 aydan sonra zaten serbest dedi o doktoru tercih etmemeyi düşünüyorum fazla bilgi vermedi ve genetik test yaptırmak istediğimi söyleyince de olabilir ilk gebeliğin kafana takma bu kadar dedi..