mrs_elisah Memetzeynep Benim erken doğum riskim var görümcem lotus da çalışıyor onun yanında daha rahat edeceğimi düşündüm
Buglem_Durum1 Vosvolicee ben hem lotusa imran ayhana gittim hem de bülent sevgine imran hanımın muayene ücreti 100 lira lotusa doğum da 2000 lira ortalama bülent sezginde muayene 120 doğumu da meteliğe hastanesinde yaptırıyor 2500 lira
yasemin333 Nesli123 genelde kaçıncı haftada yapıyor biraz büyük istiyormuş sanırım 23,24. Haftalarda olsun öyle gel diyormuş
Nesli123 yasemin333 ben 22 de gittim 22+5 ti sanırım. En ideali 22, 23 hafta diye okumuştum nette öyle gittim ben de😊
Paprika Nesli123 çok teşekkür ederim.Doktorum benle önemli bir durum gibi konuşmadı ama ben yine de tedirgin oldum.Bebeginize sağlıkla kavuşun💐
Nesli123 Paprika evet insan ister istemez takıyor haklısınız kesinlikle. İnşallah hepimizki sağlıcakla🙏🙏
Deletedmom9 annegunce hayır yok bilgim bende merak ediyorum ama kontrole gittiğimde sorarım ama 2021 fiyatlarında değişiklik gösterir artar bence
92anne92 Paprika canım geçen hafta pztsi aniden kanamam oldu bardaktan bosalircasina hemen doktora gittim 2 gün hastane de yattım 3 günde bir iğne vuruluyo sabah akşam progestan atıyorum ama dün doktora gittiğimde yine içerde kanama vardı çok korkuyorum ☹️
Paprika 92anne92 Allah şifa versin çok geçmiş olsun umarım bir an önce bu durumu atlatıp bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz.Güzel düşünün lütfen.Sizin için dua edeceğim 🙏🏻
92anne92 Nesli123 canım sürekli uzanıyorm dinleniyorum sadece WC ye gidiyorum ama hala kanama alanı var ☹️☹️
Vosvolicee 63_emine_arslan_63 arkadaşım gitmişti oraya memnun olduğunu söyledi sezeryan 900 TL demişti normal 500 TL sanırım