Vosvolicee Kızlar hangi doktora gidiyorsunuz ? Doğum ücretleri nedir ? Doğum ücreti içinde neler mevcut ?
a_s_a_f Vosvolicee metro life suna şeren henüz bilgim yok doktorumla ve hastaneyle bu konuda görüşmedim hiç. Ama mevcut bi askeri personel indirimimiz olacak onu biliyorum.
Nesli123 Vosvolicee Bülent sezgine gidiyorum ben de muayene için, klinik hastanelere göre daha sakin diye memnunum şimdilik👍 ama doğum ücretini henüz konuşmadık🙄
Merve2863 Ilksen canım Mehmet ağar muayene ücreti ne kadar ? Ve doğum için bilgi verip seni yönlendirdi mi
momblue Mutluuyuvaa başka bir seçeceğiniz varsa değiştirin bence, ben gebeliğimin başında gitmiştim kaçmasam az daha bebeğimi kaybediyordum açıkçası. Kimsenin böyle bir risk almasını istemem 🤗
yasemin333 Kızlar detaylı ultrasona kime gittiniz ve ne kadar ödediniz? Şinasi çiftçi varmış,eğitim araştırmada bir perinatolog varmış.Bülent sezgin de yapıyor diye duydum ama o perinatolog değil bildiğim kadarıyla nasıl yapıyor ki detaylıyı🤷🏻♀️
Vosvolicee yasemin333 valla yaptıramadım ben canım eyübiye hastanesinde de yapıyorlarmış ama Urfa’da 2 uzman tek var doktorumun söylediği biri Şinasi çiftçi diğeri eyübiye hastanesinde
yasemin333 Nesli123 muayene +detaylı toplamda mı 300 ödediniz? bir de ne zaman öncesinden randevu almak gerekiyor
92anne92 Meraba kizlar bende akademi de Ayşe baz a gidiyorum. İçerde kanama alanı var zor bı dönemden geçiyorum ☹️
Vosvolicee 92anne92 kuzum Allah yardımcın olsun 🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yavrunu
Paprika 92anne92 öncelikle çok geçmiş olsun.kanama geliyor mu peki?doktorunuz bişey dedi mi? Ben de aynı durumdayım içerde kanama var ama kanama ya da leke gelmedi hiç
Nesli123 92anne92 inşallah bişey olmaz canım bende de kese etrafında kanama vardı zamanla geçti çok ayakta durmamaya dinlenmeye dikkat et 👍
mrs_elisah metrolife da doğum yapmayı düşünüyordum ama lotus a geçmeye karar verdim. Ama metrolife da Tuna Akçal’dan çok çok memnun kaldım. çok tatlı bir kadın.
Nesli123 Paprika benim de 12 haftaya kadar kese etrafında kana vardı. İlaç da kullanmana gerek yok dedi doktorum. Dinlen, uzun süre ayakta durma ve kabızlığı dikkat et demişti. Geçti sonra şu an 23 haftalık oldum. 👍
92anne92 Paprika canım geçen hafta pztsi aniden kanamam oldu bardaktan bosalircasina hemen doktora gittim 2 gün hastane de yattım 3 günde bir iğne vuruluyo sabah akşam progestan atıyorum ama dün doktora gittiğimde yine içerde kanama vardı çok korkuyorum ☹️
Nesli123 yasemin333 aynen ikisi 300 TL. Ben Bi hafta önceden arayıp randevu aldım ama yoğun değildi sanırım, gittiğimde sadece ben vardım bekleyen de yoktu
Ffc2224 Vosvolicee mes klinik prof dr Muhammet erdal sak muane ücreti 400 tl dogum ne kadar hiç bir bilgim yok daha erken diye konusmadık 27 haftalık
civcivimm_ Metrolife gülnur çifçiye gidiyorum ama doğum ücreti ne kadar olur bilmiyorum henüz erken die sormadik
yasemin333 Nesli123 genelde kaçıncı haftada yapıyor biraz büyük istiyormuş sanırım 23,24. Haftalarda olsun öyle gel diyormuş
Paprika Nesli123 çok teşekkür ederim.Doktorum benle önemli bir durum gibi konuşmadı ama ben yine de tedirgin oldum.Bebeginize sağlıkla kavuşun💐
92anne92 Nesli123 canım sürekli uzanıyorm dinleniyorum sadece WC ye gidiyorum ama hala kanama alanı var ☹️☹️