Bende 5.haftadan beri kullaniyorum ve doğuma kadar hatta dogumdan sonrada bi süre daha kullancam. Bacaktan hic yapmadim daha. Gobekten ve koldan yapiyorum. Her gun vuruldugu icin bi yerden sonra morarma beze oluyo ister istemez. Evet ilac cok yakıyo ama kısa suruyo yakması. Eşim hemşire ben ondan daha iyi yapiyorum sanki.🤭 O kolumdan yapınca cok canm yaniyo nedense. Ama artık alıştım. Kullanan herkese kolayliklar dilerim. Insaallah bebislerimizi sag saglim kucaklarimiza alırız😊