halitefe Yasemin301 bende yavaş sıkınca acı çok azaldığı için baya rahatım şimdi göbek büyüdü ama biraz kola veya bacağa geçsem mi diyorum ama cesaretim yok
Yasemin301 halitefe mesela bazilari dik aciyla vurulmasi gerek diye yaziyor ama ben baya egik aciyla vuruyorum ne kadar yagli dokuya gelse daha az acitiyor gobegimde benim baya buyudugu icin geriliyor o yuzden asla dik yapmiyrm
halitefe Yasemin301 bende korkuyorum ya ikisindende ama göbeğede ne zamana kadar devam edicem 23+2 olduk ve benimki hemen çıktı
Arvensmom Kbrcmc benim de canım çok acıyor göbeğim hep mosmor.Ama dayanıcaz yavrumuz icin ne yazık ki 🥺
Cigilipap Kesinlikle bacaktan yapın arkadaşlar, 35. Haftamin içindeyim her gün vuruyorum en az bacak acıyor
Caglacmrt Mugee09 inanin hic dikkat etmedim genelde hep gozlerimi kapatirim hazirlarken bile bakmiyorum.bugun yine vurulacgim geldiginde sorayim.
Caglacmrt Kbrcmc olabilir,insan kendi canini bile bile yakamio refleks olarak,baska biri vursa daha iyi olur aslinda,bide en uygun yer kol dedi bana,karin suan icin uygun olmadigini soyledi hamileyiz sonucta