Bende karnım iyice belli olana kadar karnımdan yaptım, bazen acıyor bazen acımıyor. Şu an bacaktan yapıyorum en az bacaktan acıyor. Havasının çıkartılmasına gerek yok, hava kilidi deniyor ona ilaç geri çıkmasın diye o şekilde. Yoğun bakım hemşiresiyim şimdiye kadar hiç çıkartıldığını görmedim. Çıkarılsa bı sorun olmaz çok takılmamak lazım. Önemli olan ilaç ziyan olmadan hepsini enjekte edebilmek.