Defnolita OzelS benim de 9.gün değerim 235 çıkmıştı,tek embriyo transferiydi.Değer yüksek olunca sizin dediğinizi düşünmüştüm ama olmadı.Şimdi doğalı üç ay oldu🥰
Gulhan OzelS Benimde bugün transferim 5.günü ama benim dondurulmuş embriyo transferim oldu yani çatlatma iğnesi vs kullanmadım sadece progestan iğnesi vuruluyorum . Test yaptım silik çizgi çıktı hemde ilk dakikada inşallah tutunmuştur 🙈😍
OzelS Gulhan benimde dondurulmuş canım fakat bana çatlatma iğnesi vurdular canım hcg içerdiği için tutunmayı tetiklemek için dedi doktorum baya etkisi oldugunu söyledi o yüzden çatlatma iğnesi uyguladılar
OzelS Gulhan inan transferin 3. Gününden itibaren yaptım ilk başlarda gözle bile zor görülecek çizgilerdi şimdi net görebiliyorum çizgileri. Dondurulmuş veya 5. Gün blast embriyolarda erken çıkıyor testlerde
Nkayserili90 Elbet-birgun-kavusacagiz katılıyorum bende erken yapmıştım sonra arttı mı diye delik deşik oldum kan vermekten😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Nkayserili90 bende yasadim ayni seyi oyuzden herkese bunu soyluyorum artik 😅😅
Gulhan OzelS ilk tüp bebek deneyimim inşallah olumlu devam eder bundan sonrası . Erken cıkması şaşırttı beni çıkmaz diye yaptım ne yalan söyliyim ama çok şükür ✨ Seninde hayırlı olsun sonucun benimkinden daha net gözüküyor . Umarım sağlıkla ilerler gebeliklerimiz 💜😍
OzelS Defnolita sağlıkla büyüsün inşallah annesi inş bende tek olsunda ama olsun diyorum dua et banada yarın kan vericem bakalım kan görmeden ne ben ne eşim sevinemiyoruz bile
Gurbetcigelin OzelS ah belirsizlikler her ihtimalleri düşünmeler🙈 kuzu kan verince de bitmiyor ki şimdi ben artışını takip edeceğim, sonra kese 1 mi 2 mi onu düşünüyorum, kalp atışını duyabilecek miyim sürekli kendine kendime düşünüp duruyorum😂
OzelS Gurbetcigelin haklısın canım ama en azından var olan bişey için bunları düşğnmek bana tatlı tedirginlikler gibi gelir bi haberini alsam hergün gider kan veririm yeterki o haberi alım sağlıkla ilerlesin inş sende sağlıkla büyüt canım banada dua et nolur yarın için iyi haberler alım 🥰🙏🥰🥰
Defnolita OzelS inşallah canım dualarım seninle haklısın seni çok iyi anlıyorum ben transferden sonra test günüme kadar öncesinde hiçbir test yapmamıştım,hiç Belirtim falan da olmamıştı😁o sonucu görünce yaşanan sevinç tarif edilemez 🤲🏻
Amineberra12 OzelS hamilesin cnm gozun aydın bndede boyleysı 5 gun embırıyosu 6 gun test yaptım boyle cıktı 12. Gun kan ver dugınde 162 cıktı