Hazalveannesi Haticee0393 haklisin ne diyim zor bi süreç rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin ne zamn alacaksın sonucu
Haticee0393 Hazalveannesi 2 saat sonra çıkar dedi bi de doktora söyledim silik çizgiy çıktığını biz onu pozitif kabul etmeyiz negatif gözüyle bakarız iki kırmızı çizgi olmalı dedi
OzelS Tugcekkkkk tuğçem sanada ayrıca teşekkür etmek istitoruö her postumda bana fikirlerin düşüncelerin hep umut oldun kardeşim allahım sana muradını versin inşallah her gece dua ediyorum sizlere iyiki böyle güzel insanlar var diyorum yarın pozitif yada negatif son postumu açıcam inşallah 🙏🙏🙏
Tugcekkkkk Haticee0393 canım stres yapma. Bu sefer olmazsa son değil ya. Hiç bir sey kurcalamıyorsun sadece durumu netleştiremek istiyorsun. Sonuç ne olursa olsun hayırlısı olsun inşallah gönlündeki olur🙏
Haticee0393 Tugcekkkkk aynen öyle hayırlısı olsun ben dayanamadım biliyorum mantıksız ama napalım 🤷🏼♀️🙏🏻
OzelS Gurbetcigelin acaba iğne etkisimi dedim ama bugun daha koyu oldu yarın kan vericem bakalım inşallah vardır canım 🙏🙏
Gurbetcigelin OzelS ah belirsizlikler her ihtimalleri düşünmeler🙈 kuzu kan verince de bitmiyor ki şimdi ben artışını takip edeceğim, sonra kese 1 mi 2 mi onu düşünüyorum, kalp atışını duyabilecek miyim sürekli kendine kendime düşünüp duruyorum😂
Haticee0393 OzelS şimdi yine ilk yaptığım testle yaptım daha koyu belirgin çizgi çıktı canımın içi bu süreci beraber götürdük Allah hakkımızda hayırlıyla versin her zaman yanındayım sonuç ne olursa olsun pes etmek yok 🙌👼🏻
OzelS Haticee0393 vallahi öyle oldu canım tanımıyoruz birbirimizi ama kadar destek oldukki allah bin kere razı olsun hep moral oldun bana sonuç ne olursa olsun asla yılmayalım inşallah beraber alıcaz bu güzel haberi 🥰🥰🙏🥰
OzelS Haticee0393 hamilesinnnn daha yapma sen test kanı verelim bende yarın vericem beraber vericez haberleri bak hissediyorum yarın ikimizinde yüzü gülücek allahım burda yazan isteyen herkese nasip etsin inş yürekten diliyorum çok zor beklemel düşünmemekten kaçmak oldumu olmadımı belirtimi değilmi defalarca test vs çok zordu ve artık sona geldik 🥰🥰
OzelS Sinemmm03 bende diyorum iğne etkisi olsa böyle çıkmaz dahada silikleşir ama bugun diğer günlerden daha net belli
Haticee0393 OzelS ben verdim 1 saat önce sende yarın ver bakalım ne olacak bi öğrenelim ya bi sevinelim allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın her gün dualar okudum hepimize. Bu süreci yaşayanlar birbirini en iyi anlayanlar oldu bu zamana kadar benle dalga geçenler bile oldu inanır mısın şunu kullan ben öyle hamile kaldım diyenlerin hep başka yöntemle hamile kaldığını duydum hep bi olur inşallah takma sözleri ama suratları hep acıma hissiyle çok şey yaşadık dilerim güzel haberleri biz veririz bu kez herkese ❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻👼🏻
Tugcekkkkk OzelS canım seni en iyi anlayanlardan biriyim ve inan ki asla sadece kendim için değil sizler için de hep dua ettim. İnanıyorum ki bir gün hepimiz bebeklerimize kavuşacağız. Bildiğim her konuda yardımcı olmayı çok isterim. Yarın olumlu haberini dört gözle bekleyeceğim. Bu arada kanı hastanede verdiysen çıkmıştır sonucu