OzelS canım seni en iyi anlayanlardan biriyim ve inan ki asla sadece kendim için değil sizler için de hep dua ettim. İnanıyorum ki bir gün hepimiz bebeklerimize kavuşacağız. Bildiğim her konuda yardımcı olmayı çok isterim. Yarın olumlu haberini dört gözle bekleyeceğim. Bu arada kanı hastanede verdiysen çıkmıştır sonucu