Hsrt42 kendi düşüncenizi düzgün söyleyin o zaman, ben ağrı çektim ama senin öyle olmayabilir demelisiniz. bu şekilde kimseyi korkutma lüksüne sahip değilsiniz. ayrıca sezeryan çoğu ülkede yasak mesela, sadece zorunlu durumlarda yapılıyor. ülkemizde de böyle olabilirdi o zaman ne olacaktı, madem bir evlat istedik madem hamile kaldık bu çocukları doğurmasını da bilicez ama dimi ! ülkemizde sezeryan lüksü var isteyen kendisi tercih edebiliyor, şu an yurtdışından yasak olan yerlerden okuyan üyelerde var ne yapsınlar çocukları içlerinde mi büyütsünler? Madem evladın her zorluğuna katlanılır, o zaman bunada katlanıcaksınız.