Bademgzlm keşke yasak olsa aslında, çünkü sezeryan zaten işin özünde bir doğum değil bir acil müdahale şeklidir, yani çıkış amacı budur sezeryanın. Bizde şu an doğum şekli haline getirildi ve keyfi yapılıyor resmen. Korkuyorum hop sezeryan, bu yanlış aslında. Keşke yasak olsa, sadece tıbbi zorunluluk durumda yapılsa ne güzel olurdu.