Deryaemre evet ilk olucak, ve sezeryan hiç aklımdan bile geçmedi, doğumu doğal bir şekilde yapmak için elverişliyiz hepimiz, neden boşu boşuna ameliyat olayım diye düşünüyorum, ha bende korkuyorum tabiki, sonuçta kimse ağrı sızı çekmek istemez ama yinede normal istiyorum, evlat için çekilen acıdan ne olur ki 🙂 azıcık acı çekicem ve yüzünü görünce herşey geçip biticek.