esleminannesi_ merhabalar, siz de Mustafa bey ya da kliniğin güncel numarası var mı acaba, bende daha önceki yıllardan sekreteri Zübeyde hanımın numarası vardı ama bugün ulaşamıyorum, belki kapalıdır belki numarası değişmiştir. 29 haftalık hamileyim çok da geç vakte kalmak istemiyorum.