cilekreceli ben Ahmet Başaran ile takipliyim. O zaman muayene ücreti 250 lira idi. Dışardan hastalar için ayrıntılı fiyatı da 300 dü tekil gebeliklerde. Şimdi zam geldi muayene ücreti 350 oldu ama ultrasonu bilmiyorum. Kendi hastalarından normal muayene ücreti alıyorlar. Doktorumuz harika bir insan. Riskli gebeyim. İyi ki takibimi o yapıyor. İnsanlığı, naifliği, bilgisi ve bu bilginin aktarımı konusunda harika biri.