htcedgn cilekreceli ben ayrıntılı usg için Ahmet Başaran’a gitmiştim. Çok başarılı bi hekim. Açıklayıcı, dinleyici. Bi problem gördüğünde tekrar çağırıyor, kontrolden ücret almıyor. Ben çok memnun kalmıştım. 300 tl gibi de bi ücreti vardı ayrıntılı usg nin. Normal muayene ücreti ne kadar onu bilemiyorum
Susaminannesiii cilekreceli ben annemi götürdüm. Kisti vardı süpheli bir durumdu ali acara o gün için randevu alamadım. kendimde necmettin tıpta master yapıyordum dekan yarsımcıısını aradım kendisi bana mustafa basaranı önerdi. Bu sekilde tanıstık mustafa beyle. annemle cok ilgilendi, cok dogru teşhis koydu tespitleri mükemmeldi. cok memnun kaldım. hekimliği muhtesem gercelten. Sonrasımda cikolata kisti olan 6 yıllık evli cocugu olmayan arkadasımı götürdüm ameliyatını fln yaptı simdi gebe kendisine gidiyor. Hatta riskli gebeliği vardı. Bu kadar ilgili insan olamaz. Gece 2 de hastaneye gelebilen birisi.bende cok iyi bir hekime gidiyorum ankarada 7500 lira veriyorum benim hekimimde cok populer ancak bu kadar ulasılabilir birisi degil. Ben konya da olsam baska kimseyi yercih etmezdim. Bu sürecte bir arkadasımı daha gönderdim 10 yıllık evli oda gebe kaldı bugün yarın dogurcak. Giden herkes cok memnun.
Mnns cilekreceli Ben Ahmet Basaran’a gidiyorum her ay mükemmel bi doktor normal kontrolde bile 25 30 dakika ultrason da bebeğe bakıyo çok açıklayıcı konusuyo normal muayene ücreti 250 detaylı 500 diye biliyorum yanlısımda olabilir. Hastaneye değilde kendi kliniği olması cok ayrı bi özellik böyle bi zamanda daha rahat oluyo kontrol tavsiye ederim 😇
Nasippp cilekreceli mustafa başarana gitmiştim normal kontrole harika bir doktor Konya da olsam hep onunla devam ederdim kesinlikle 😌🌸
Asli1453 cilekreceli gittim cok memnun kaldım cok güzel ilgileniyor bebegimin birçok resmini ve videolarını verdi tavsiye ederim
esleminannesi_ ekoglu34 bende Mustafa hocaya gidiyorum ilk kızım da da gittim Allah bir degil binkere razı olsun kızım önce Allah sonra Mustafa hoca sayesinde hayata tutundu iyiki varlar 🙂
ekoglu34 esleminannesi_ kesinlikle oyle. Dogum surecleri nasil oluyor peki? Kendileri geliyor mu doguma? Hastane nasil seciliyor?
esleminannesi_ ekoglu34 canım anlaşmalı hastanesi var ben Kızılay da doğum yaptım iki yıl önce 3 milyrdi şimdi 3 buçuk sanırım o gun sordum tabiki kendisi de oluyor elimden tuttu benim doğuma girene kadar hic korkma dedi mükemmel bi doktor
ekoglu34 esleminannesi_ ay cok sukur cok icimi rahatlattiniz. Dogru secim yapmisim demek ki. Tesekkur ederim cok sagolun. Insallah sizin de dogum sureciniz cok guzel gecer🥰
Busracikkkk esleminannesi_ bende Mustafa hocaya gidiyorum çokta seviyorum ama doğum konusunda sezaryene mi yönlendiriyor acaba bi kaç kişiden öyle duydum kızılayda doğumdan memnun kaldınız mı
miniko_2308 esleminannesi_ merhaba, ben de başaranlara gitmeyi düşünüyorum ama tahlil işlerini nasıl hallediyorlar bunu merak ediyorum. Bir de şu ana kadar gittiğim doktorlar genelde sormadan cevap veren yönlendiren doktorlar olmadı başaranlar ilgili diye duymuştum, biraz fazla soru sorunca ters davranıyorlar mı acaba? Benim gebeliğim riskli kategorisinde acil bir durum olduğunda çıkıp geliyorlar mı? Çok soru sordum kusura bakmayın iyi bir doktor araştırıyorum da :)
esleminannesi_ miniko_2308 canım ben etrafımda kim varsa Mustafa hocama yönlendiriyorum oyle 10 dk gir çık doktoru degil herseyini tane tane anlatır istediğini sora bilirsin istediğin zaman arayıp yaza bilirsin canım benim aşırı doğal bi hoca oyle ilac vitamin falan gerek duymaz benimde çok riskliydi hocam sağolsun.. Allah binkere razı olsun. Kan tahlillerine extra para almak yerine gereekli değerleri bakmak isterse sağlık ocağına kan ver diyor bana getir bakayım diyo çok iyi çoksa düşünceli
miniko_2308 esleminannesi_ yaa çok sevindim böyle olmasına. Size de çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz 🌸 ben çok doktora gittim ama hep bir ilgisiz davrandılar benim şansımdan mı nedir anlayamadım. Başaranların da kliniği olduğu için laboratuvar işlerini tahlillerini nasıl hallettiklerini merak ediyordum. Peki kontrol için gidişinizde ne kadar süre veriyor 10 gün mü 2 hafta mı? Biz sadece cumartesi günleri gidebileceğimiz için soruyorum, 10 gün olursa çok kısıtlı oluyor zaman.