Suan 22+4 teyiz bebegimle ama kimse bizi aramadı sağlık ocağından aşı için yalnız ben son 1 icinde elimi kestigimde dikiş atp aşı yapmışlardı tetanoz aşısı ama o zaman hamile degildim simdi acaba bu yuzden mi aramadılar yoksa gidip sağlık ocağına kendim sormalımıyım? Durumu benim gibi olan varmı?