Attent Ecemecrin ağrı olması normal %90kiside bu aşı zaten ağrı yapar kimi şiddetli ağrı kimi hafif ağrı benimde hafif ağrı oldi geçmiş olsun
RukiyeOzdmr Geçen ay 1. Dozu oldum çok rahat geçti ağrı flan olmadı. Daha dün de 2. Dozumu oldum 😂 gram acı ağrı yok bence bünye ile alakalı canım