Ecemecrin aşı olurken acımamıştı bende bumuymuş abartmışlr dedim ama 1-2 saat sonnra kolumda uyuşma hissettim ve sol koluma yaptırmıştım sol kolum dirsekten itibaren kas katıydı hareketlerimi sınırlandırdı 3 gün uyuyamamıştım ilk gece ağlamıştım ama ateş falna çıkmadı şişme olmadı. Zaten aşıyı yaparken hemşire hangi kolunu daha az kullanırsın diye sorup bunları anlatmıştı