37+2 deyiz bizde kızımla bizim de yarın sabah kontrolümüz var en son iki hafta ileriydi bakalım son bir kaç gündür karnım düştü gibi hissediyorum doğum kanalına yerleşmişti zaten kasıklarım ara ara ağrıyor yatakta dönmek zorluyor ayaklarımı yükseğe uzatınca yada sırtıma yastık alıp yatınca rahatlıyorum