Mmmerve123 bende 37+3hafta oldum benimde bebeğimin kilosu 2900 gr aynı şikayetler bendede var ama benim karnım 8. ayımda düştü ve akıntım bir haftadır çuğaldı kramplar zaten hiç demiyorum umarım sağlıklı olur da daha gelmez bebeğim doktora gitme sıklığım ise ayda bir yada iki ayda bir 9 ayımıza girdik gitmemiz gerekiyor her hafta ama gitmiyoruz malesef bakalım Rabbim yardım etsin inşallah benimde ilk gebeliğim ve birşey olacak diye çok tedirginim